miercuri, 30 mai 2012



Aripi de înger au crescut acum în sufletul meu. Este un drum nou, un început. Au fost şi zile grele, dar nu m-am lăsat învinsă de ele. Am vazut ca daca ai un mic ajutor poţi sa te ridici mai usor din patul lacrmilor. Visam cu ochii închişi mult şi zâmbeam, iar acum visul devine realitate şi mi-am dat seama că visele mai devreme sau mai trârziu vor deveni adevărate. Asa că nu mă voi opri şi nimeni nu mă poate opri să visez şi să zâmbesc.
Cand vezi ca cineva se gandeste la tine si te ajuta iti cresc aripi, zbori,zabesti si fiecare zi este o bucurie. Parca se bucura toti cu tine si nici durerea nu mai este durere.:):):):):):):):):):) VA ANUNT CU BUCURIE CA IN CURAND VOI AVEA O CARTE CU POEZIILE MELE:)
Sa lupti inseamna sa invingi. Sa invingi inseamna sa crezi. Sa crezi insemna sa visezi. Sa visezi inseamna sa zbori. Sa zbori inseamna sa traiesti si sa te bucuri de viata asa cum este ea
  Într-o singură zi trecem
Şi prin bune şi prin rele.
Într-o zi putem să râdem,
Sau să plăngem de durere.
 
 Cu parintele de manastirea Suzana







Daca in viata ai de ales intre suflet si frumusete, alege sufletul, pentru ca el intrece orice frumusete!!!








Manastirea Suzana











La manastirea Crasna











Frumusetea lucrurilor exista in sufletul celui care le admira.



Manastirea Crasna(la Sf maslu 2012)




Niciun comentariu: